2 Σχόλια

υπέροχος θεραπευτής, θέλει όμως ψηλοτάβανο…

καμηλοπάρδαλη

2 comments on “υπέροχος θεραπευτής, θέλει όμως ψηλοτάβανο…

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!
    Είμαι η Μάρσα και έχω το δικό μου blog, επίσης. Είμαι ημίαιμο κυνηγόσκυλο και μ’ αρέσουν οι άνθρωποι που αγαπάνε και φροντίζουν τα ζώα. Αν θέλετε μπορείτε να πάρετε μέρος και στον διαγωνισμό μου που έχω στο blog «Τα ΣκυλοΝέα Της Μάρσας».
    Θα χαρώ να τα ξαναπούμε.
    taskylonea.wordpress.com

    • εεε… εγώ δεν είμαι ημίαιμο κυνηγόσκυλο. ούτε καθαρόαιμο. βασικά, δεν είμαι σκυλί. αλλά τ’ αγαπώ πολύ, όπως όλα τα ζώα. see you around… 🙂

Σχολιάστε

